top of page
Grounded logo

Ny utbildning: Stärk kundnöjdheten i fjärrvärmeaffären

  • Gunilla Jalbin
  • 8 apr.
  • 1 min läsning

Nu startar vi upp en ny utbildning i Energiföretagen Sveriges regi! Vi ser fram emot första omgången som kör igång i april, och planerar redan nu för en andra omgång i höst.


Kursen riktar sig till dig som leder eller vill lära dig mer om vad det innebär att leda arbetet mot ökad kundnöjdhet på ditt energiföretag.


Kursen är uppbyggd på en mix av teori, praktiska övningar och erfarenhetsutbyte deltagare emellan under tre tillfällen; två digitala och 1 fysisk. Det blir tre späckade tillfällen, men vi kan lyfta fram några delar för att ge en känsla - Vi kommer starta med den viktiga grundfrågan om varför - vad vinner man på att öka sin kundnöjdhet - och prata om vad som driver kundnöjdhet generellt respektive land fjärrvärmekunder. Sedan lägger vi fokus på kundresa som ett verktyg för att förstå mer på djupet, för att hitta åtgärder som gör skillnad i praktiken, och hur man kan jobba kundnära även i utvecklingsfasen. Sist lyfter vi på perspektivet och pratar om om hur man får med sig både ledning och kollegor att bidra, hur man prioriterar bland alla möjliga utvecklingsområden.


Läs mer och anmäl dig på Energiföretagens hemsida.


Hoppas att vi ses!





Comments


Tillsammans är ni oslagbara!
Vi hjälper er rikta kraften så att ni blir det  bästa alternativet för era kunder

Favicon Grounded_edited.jpg
bottom of page